دانلود بازی Stronghold Crusader 2 نسخه فارسی برای کامپیوتر 您所在的位置:网站首页 stronghold crusader2 دانلود بازی Stronghold Crusader 2 نسخه فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Stronghold Crusader 2 نسخه فارسی برای کامپیوتر

2023-02-12 19:13| 来源: 网络整理| 查看: 265

Stronghold Crusader را به یاد دارید؟ عنوانی که از زمان انتشارش تا کنون خاطرات خوش بسیاری را برایمان رغم زد. عنوانی که مارا به سمت و سوی بازی‌های استراتژی کشاند ولی هیچ بازی‌ای به اندازه‌ی خودش لذت بخش نبود. عنوانی که همه ما با نام جنگ‌های صلیبی آن را شناختیم. Firefly Studio با ساخت Stronghold Crusader در سال 2001 انقلابی در بازی‌های استراتژی به وجود آورد. بازی‌ای ساخت که همه چیزش عالی بود و هیچ نقصی در آن مشاهده نمی‌شد. با دانلود بازی Stronghold Crusader 2 نسخه فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

بعد از آن نسخه بازی‌های مختلفی بر ادامه‌ی سری Stronghold ساخته شدند ولی هیچ کدام نتوانستند موفقیت Stronghold Crusader را تکرار کنند. ساخت دنباله‌ای بر این عنوان ارزشمند چیزی نیست که هر سازنده‌ای بتواند انجام دهد. بنابراین در سال 2014 بود که نسخه‌ی جدید و دنباله‌ی بازی Stronghold Crusader معرفی و پس از حواشی بسیار عرضه شد. حال باید دید آیا استدیو فایر فلای توانسته به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند و موفقیت‌های نسخه اول را برای باری دیگر تکرار کند؟ در این عنوان گیم پلی عنصر اصلی بازی می‌باشد. بازی از دو مد مختلف تشکیل شده است. مد اول که همان طی کردن مراحل داستانی می‌باشد که تقریباً تمامی شخصیت‌های نسخه‌ی قبل نیز در این بخش حضور دارند. مد بعدی همان مد محبوبی است که می‌توانستیم 8 نفر از فرماندهان و پادشاهان را انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت دوست یا دشمن چیده و به نبرد با یک دیگر بپردازیم. در این حالت نقشه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با توجه به خواسته‌تان هر کدام را به دو صورت یک به یک یا چهار به چهار انتخاب کنید.

تبلیغات در گیم کیو ads.gameq.ir

همانند نسخه‌ی قبلی می‌توانید مقدار مالیات و جیره‌ی غذایی خود را انتخاب کنید و به تولید سنگ؛ قیر،، آهن و … بپردازید. سیستم مذاکره در بازی نیز وجود دارد که می‌توانید به دیگران پیشنهاد صلح و درخواست چیزی بدهید یا به آن‌ها هدیه‌ای بدهید و تبدیل به دوست خودتان بکنید! میزان محبوبیت نیز همانند نسخه‌ی قبل نقش مهمی را دارد و اگر این میزان پایین باشد مردم روستا شمارا ترک خواهند کرد و جمعیتتان به شدت کاهش می‌یابد. اما از قابلیت‌های جدیدی که به بازی اضافه شده است می‌توان به طوفان شن، سربازان جدید در هر دو سرباز خانه، و کمبود منابع اشاره کرد. کمبود منابع شمارا بدجور درگیر خود می‌کند، زیرا اکثر نقشه‌های بازی، همه در بیابان جریان دارند و درخت‌های کمی برای درست کردن چوب پیدا می‌شوند. اما طوفان شن ممکن است تمام زحمت‌هایتان را به باد بدهد! اگر حواستان نباشد و سربازانتان را در لابه لای درختان و یا پشت دیواری قرار ندهید طوفان ممکن است همه‌ی آن‌ها را از بین ببرد. طوفان باعث نابودی دیوارهایتان نیز می‌شود و بعد از آن دشمن با سوءاستفاده ی سریع می‌تواند راحت به مرزهای شما نفوذ کند.

[ قلعه: جنگ های صلیبی 2 با دوبله فارسی ] Stronghold: Crusader 2 Persian Edition



【本文地址】

公司简介

联系我们

今日新闻

    推荐新闻

    专题文章
      CopyRight 2018-2019 实验室设备网 版权所有